Powered By Blogger

Thursday 22 March 2012

ouchh,, borink2..

hmmm,borink gla arh... minggu ni memg pling borink dlm sepanjang sejarah aku.huhu
ye la,dok kt umah aja.. kononnya study las exm la.huhu.. padahal lepak ja kt umh ni..
asal bngun tido ja bnda yang sama.. adohh,bla suma ni nk berlainan r?? cpt la masa... aku nk blik.. penat + borink.huhu..

tp pelik gk aku rsa masa jalan cepat yang amat.pejam celik arini da kamis.. sok da jumaat,huhu..
xpa2,cepat2 pon ok gk kn..huhu..

uishh,,xsbr r rasanya nk balek umah.. dapat gk aku jumpa membe2 aku yang da lama aku xjumpa.. dak2 uitm gk. tp laen2 tempat la.. sllunya time cuti semester ni la boleyh nk jumpa pon. law time dok study ni memg xla.
wey jom r hangout,jgn nk dok umh lak cuti ni.. bukan sllu jumpa  ampa.huhu..
xpa,benda 2 bley set nt.. huhu..

perghh,rindu plak aku nk mkn kt umah.. plekkan??? huhu.. ye r,dok sini mkn suma bli,, nk wat sendri pon mna nk tw sngtkn.. ingat aku chef ke suma pndai msak.hehe.. ye la,org ckp kt umh n kt tempat laen mana sma rasa mknan,,aku rindu toi nk mkn mknan yg mak n tok aku masak.. sedap.. huhu.
tp da gk yang aku pling ska mkn bla blek penang.. nk tw?? perghh,aku ska mkan laksa n char koey teow penang r.. memg addict arh.huhu.. slrppp..

ok,cta mkn da abes.. asyik mkn ja aku cta,huhu.. k,next post will coming.. aku nk p makan sat.. hehe.. :p






3 comments:

  1. rumah kita kan ade chef ibaa haa...

    ReplyDelete
  2. nk jual tp xda org nk bli.. bru nk buka perniagaan.. ibaa??? chef ibaa??? sakit perut aku t karang.haha.. xpe dye xde tgk bab dye xder blog pon.. so,guna kanlah blog ni sebaek mungkin..haha

    ReplyDelete